Nasz klient to nowy na rynku niezależny Dom Sprzedaży Reklam i Sponsoringu.
Współpracuje z wydawcami internetowymi i nadawcami telewizyjnymi. Oferuje niestandardowe i cross-mediowe rozwiązania reklamowe.
W związku z rozwojem poszukiwani są:
Szefowa/Szef Sprzedaży Projektów Specjalnych
Miejsce pracy : Warszawa
Zadania:
• Pozyskiwanie sponsorów i reklamodawców do projektów prasowych, internetowych i telewizyjnych
• Kreowanie projektów sponsoringowych i reklamowych
• Koordynacja projektu pomiędzy Wydawcą/Nadawcą, a Klientem
• Opracowywanie prezentacji dla potencjalnych reklamodawców i sponsorów
• Opracowywanie prezentacji dla współpracujących z firmą mediów
• Budowanie trwałych relacji z klientami, wydawcami i nadawcami
Niezbędne umiejętności i doświadczenie:
• Znajomość rynku reklamy w Internecie i/lub prasie
• Umiejętność prowadzenia prezentacji handlowych (BTB)
• Znakomita, praktyczna znajomość procesu sprzedaży i obsługi klienta
• Min. 5 letnie doświadczenie w sprzedaży reklam w prasie i Internecie lub innym medium reklamowym
• Znakomita znajomość marketerów w kilku bądź wszystkich wymienionych branżach: FMCG, Farmacja i Zdrowie, Moda, Telco, Finanse, Moto
• Umiejętność tworzenia kreatywnych prezentacji w programie Power Point
• Znajomość rynku reklamy telewizyjnej będzie dodatkowym atutem
• Znajomość rynku domów mediowych będzie dodatkowym atutem
• Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Pracę w innowacyjnej i niezbiurokratyzowanej firmie
• Elastyczną formę zatrudnienia – liczą się wyniki, a nie liczba przepracowanych godzin
• Wynagrodzenie wprost proporcjonalne do osiąganych wyników
W CV proszę umieścić poniższą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”